Skip to content

Otkrijte izvornu i bogatu povijest prvog tonika na svijetu

Schweppes je oduvijek bio simbol stila i originalnosti, inteligentan, elegantan, duhovit, lagano ironičan, ali uvijek pozitivan te vrlo iskusan – baš kao i osobe koje uživaju u Schweppesu.

Vjerojatno je malo poznato kako je Schweppes izumio naturalizirani Nijemac iz  Švicarske Johann Jacob Schweppe koji je po zanimanju bio urar. Sretna je okolnost da se gospodin Schweppe, osim za satove, zanimao i za prirodne znanosti te da je očito imao i smisla za izume. Naime, upravo se on dosjetio komercijalizirati izum kojim se vodi dodaju mjehurići i tako je 1783. godine stvorio Schweppes, prvo gazirano piće dostupno svima.

1783.

Jacob Schweppe izumio je prvo gazirano piće na svijetu

Nakon 10 godina eksperimentiranja Jacob Schweppe je izumio prvi industrijski proces za spremanje mjehurića u boci (proces karbonizacije). Njegov izum, Schweppeova gazirana voda (Soda voda), doživio je trenutni uspjeh, a budući da je bio odobren i od strane vodećih liječnika, tada se prodavao uglavnom u ljekarnama kao lijek za razne bolesti. Jacob je, osnivanjem tvornice Schweppes 1783. u Genovi, pokrenuo suvremenu industriju bezalkoholnih pića.

1836.

Schweppes postaje službeno piće britanskog kraljevskog dvora

Britanski kralj William IV proglasio je Schweppes službenim pićem britanske kraljevske obitelji i to svega 50 godina nakon što je Schweppes izumljen. Vojvotkinja od Kenta i buduća kraljica, tada princeza Viktorija zaljubile su se u Schweppes na prvi gutljaj.

1851.

Schweppes je službeno piće velike Svjetske izložbe u Londonu

Schweppes je bio službeno piće velike Svjetske izložbe u Londonu 1851. godine kada je prodano milijun boca ovog svima tada omiljenog pića. Za potrebe izložbe izgrađena je ogromna Kristalna palača u koju su pristizali posjetitelji iz cijeloga svijeta. Na samom ulazu u palaču posjetitelje je dočekivala velika fontana koja je i danas važan dio vizualnog identiteta Schweppesa. Sljedeći put kad dohvatite svoju bočicu Schweppesa, zagledajte se u etiketu… i pronaći ćete simbol fontane!

1870.

Lansiranje legendarnog Schweppesa Tonic Water

Ove godine na tržište su lansirana 2 nova okusa - Tonic Water i Ginger Ale. Uvodeći neodoljivo ukusan Schweppes Indian Tonic Water, kompanija Schweppes pomogla je u borbi protiv malarije. Malarija je u to vrijeme bila raširena među Britancima u Indiji zbog nestašice pitke vode. A Schweppes Indian Tonic Water sadrži kinin, upravo onaj sastojak koji je ključan u liječenju malarije.

1900.

Komuniciranje s potrošačima postaje intenzivnije

Oko 1900. godine, Schweppes se počeo češće oglašavati, koristeći različite vizuale koji su podržavali njegovu liniju vrhunskih osvježavajućih pića. Na Međunarodnoj izložbi u Parizu Schweppes je osvojio Zlatnu, Srebrnu i Brončanu medalju za svoju nadaleko poznatu Soda vodu.

1930.

Schweppes prvi puta uvodi voćne okuse

Tridesetih godina prošloga stoljeća Schweppes je ponosno lansirao voćne okuse: gaziranu naranču, grejp i limun.

1957.

Širi se linija "bitter" okusa

1. svibnja 1957. godine lansirana su dva nova okusa: Bitter Orange i Bitter Lemon. Novi okusi pojavili su se zahvaljujući novoj tehnologiji koja je uspješno spojila voće i gazirano osvježavajuće piće.

1998.

Stigao je Clive…

1998. godine lansirane su čuvene Clive kampanje: svijet je upoznao šarmantnog leoparda Clivea. Koristeći leopardovo krzno, tradicionalni engleski simbol za ponos, sposobnost i snagu, Schweppes je najavio povratak svojim korijenima i sve zadivio.

Od 2000. nadalje…

Schweppes danas

Baš kao i davnih dana kada je izumljen, Schweppes i danas diljem svijeta uživa veliku popularnost. Namijenjen je svima koji prepoznaju istinsku profinjenost, originalnost, onima koji cijene resku duhovitost i intrigantnost, jer Schweppes osvaja svojim prepoznatljivim stilom.

5 zlatnih Schweppes pravila u kojima ćete se zasigurno prepoznati:
1. Budite pozitivni
S godinama um zanemaruje neugodne stvari.

2. Budite izravni
Zreli se ljudi jednostavno ne zamaraju sitnicama.

3. Osvježite um
Vaš um stalno traži poticaje i vježbu.
 
4. Imate pravo kad tražite i stil i sadržaj
Zreli ljudi podjednako cijene i kvalitetu i ljepotu.

5. Zabavite se uz svoje uspomene
Iskusni ljudi vole se s humorom sjećati svojih prošlih iskustava.